ArGe7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam iyi güzel yazmışsınız işi helale harama getirerek dini boyuta da taşımışsınız.. ben size şunu sorayım devletin helalinden para kazanan esnaflardan aldığı kdv helal mi?
ben doğru olanı yazdığıma inaniyorum. her vatandaş gibi görevini yapmaya davet ediyorum. bunda yanliş bişey göremiyorum bu adam hangi ülkede olsa o ülkenin şartlarına göre vergi ödemek zorunda. burada sadece tartişilabilecek tek konu var orda vergi oranlari yüksektir alçaktir vs o tartişilabilir. gerisini tartişmaya gerek yok.