Selamlar,
benimde şirketim şahıs şirketi, ben tevkifatlı fatura kesiyorum. danışmanlık olarak örneğin; 10.000 TL +KDV keseceğim. KDV'nin 10/9 oranını karşı tarafa yansıtıyorum... öte yandan bulduğun her fişi vs toplaman gerekiyor bana bi kere 3,600TL gelir vergisi çıktı hala ödemedim duruyor.. artık akıllandım ne alsam fiş götürüyorum