2004 yılında bilişim firması açmış ve sonrasında askerlik sebebiyle kapatmış biri olarak yaklaşık 4 yılda edindiğim tecrübelere göre eğer çok fazla müşteriniz yoksa kazandığınız paranın çoğu devlete gidiyor. Dükkan kirası + stopaj + kdv + gelir vergisi + belediye çöp vergisi + muhasebe ücretleri (aylık, defter tasdik vs.) + belediye ruhsat ücreti + Sigorta + elektrik + su +aidat derken bi bakmışsınız elinizde hiçbirşey kalmamış

Hatta cepten yiyorsunuz çoğu zaman. Herşey düzgün olduğu sürece yani devlet para kazanmanıza izin vermiyor.
Ha devletin bu kadar çok vergi alması bir işe yarıyor şöyle ki her işi öğrenmek zorunda kalıyor ne iş olsa yaparım moduna geçiyorsunuz

İsviçre çakısı gibi oluyorsunuz bir süre sonra

10 parmakta 10 marifet yani.
Allah yardımcınız olsun şimdiden.