Payoneer kart ile alışveriş yapan var mı?
15
●5.223
- 09-01-2018, 00:02:23Hocam atmden çekilecek tutarın yüzde 6 kadar komisyon ve 1 dolar işlem ücreti alıyormuş. Alışverişlerde 0 komisyon alıyormuş . Ancak alışveriş yaparken (Teb) kuru 3.30dan hesaplıyorRymelhone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-01-2018, 00:59:17Denedin mi hocam kesin olarak komisyon kesmiyor mu , eğer öyleyse içeride duran küçük bir bakiye var , kullanayım ona göre.thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2018, 00:29:10Yanlışın var kuru alışverişte düşük hesaplıyor para kalması için . decathlon teble çalışıyormus sabit kur 3.30 muşMadLuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet alışverişlerde kesmiyor ama güncel kurdan daha düşük kurdan ödeme alıyor .yani benden 3.30dan aldı 12 liralık ürünüRymelhone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 11-01-2018, 16:26:23Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.alış işlemlerinde düşük kurdan hesaplar tl ile ürün aldın düşük kur ile dolara dönüştürür ki daha fazla dolar olarak tahsil etsin şöyle kiMadLuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
50 tl ürün aldın kuru 3.75 ile hesaplarsan 13,33 $ ama hesaplarken 3,30 gibi hesaplar ki 15,15 $ tahsil eder