• 04-01-2018, 01:45:24
    #1
    Merhaba arkadaşlar payoneer kartım var içinde 35 dolar bakiye var . Bu parayı çekeceğime direk alışveriş yapsam komisyon oranı nedir ? Komisyon var mıdır ? Daha önce kullanan arkadaşlar yeşillendirirse sevinirim.
  • 04-01-2018, 22:14:14
    #2
    Alışverişlerde komisyon yok ama dolar kurunu çok dezavantajlı kurlar çevriliyor. Dolar üzerinden sipariş verirseniz daha akıllıca olur.
  • 05-01-2018, 01:16:23
    #3
    Sabit olarak 10 dolar + çekilen tutarın %7 kadardı sanırım.
  • 09-01-2018, 00:02:23
    #4
    Rymelhone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabit olarak 10 dolar + çekilen tutarın %7 kadardı sanırım.
    Hocam atmden çekilecek tutarın yüzde 6 kadar komisyon ve 1 dolar işlem ücreti alıyormuş. Alışverişlerde 0 komisyon alıyormuş . Ancak alışveriş yaparken (Teb) kuru 3.30dan hesaplıyor
  • 09-01-2018, 00:59:17
    #5
    thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam atmden çekilecek tutarın yüzde 6 kadar komisyon ve 1 dolar işlem ücreti alıyormuş. Alışverişlerde 0 komisyon alıyormuş . Ancak alışveriş yaparken (Teb) kuru 3.30dan hesaplıyor
    Denedin mi hocam kesin olarak komisyon kesmiyor mu , eğer öyleyse içeride duran küçük bir bakiye var , kullanayım ona göre.
  • 09-01-2018, 12:06:10
    #6
    alışverişte komisyon almaz ama kuru çok yüksek hesaplar. örnek şuan dolar 3,75 TL ama alışverişte 3,90 falan hesaplar muhtemelen
  • 11-01-2018, 00:29:10
    #7
    MadLuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alışverişte komisyon almaz ama kuru çok yüksek hesaplar. örnek şuan dolar 3,75 TL ama alışverişte 3,90 falan hesaplar muhtemelen
    Yanlışın var kuru alışverişte düşük hesaplıyor para kalması için . decathlon teble çalışıyormus sabit kur 3.30 muş



    Rymelhone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Denedin mi hocam kesin olarak komisyon kesmiyor mu , eğer öyleyse içeride duran küçük bir bakiye var , kullanayım ona göre.
    Evet alışverişlerde kesmiyor ama güncel kurdan daha düşük kurdan ödeme alıyor .yani benden 3.30dan aldı 12 liralık ürünü
    • Rymelhone
    Rymelhone bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-01-2018, 16:19:37
    #8
    düşük kur olmaz ki öyle olsa daha ucuza almış olursun. kuru yüksek hesaplıyor
  • 11-01-2018, 16:26:23
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MadLuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düşük kur olmaz ki öyle olsa daha ucuza almış olursun. kuru yüksek hesaplıyor
    alış işlemlerinde düşük kurdan hesaplar tl ile ürün aldın düşük kur ile dolara dönüştürür ki daha fazla dolar olarak tahsil etsin şöyle ki

    50 tl ürün aldın kuru 3.75 ile hesaplarsan 13,33 $ ama hesaplarken 3,30 gibi hesaplar ki 15,15 $ tahsil eder