alış işlemlerinde düşük kurdan hesaplar tl ile ürün aldın düşük kur ile dolara dönüştürür ki daha fazla dolar olarak tahsil etsin şöyle ki
50 tl ürün aldın kuru 3.75 ile hesaplarsan 13,33 $ ama hesaplarken 3,30 gibi hesaplar ki 15,15 $ tahsil eder
he anladım matematiğim çok iyi olmayabilir sonuç olarak olması gerekenden fazla para alıyor yani onu demek istemiştim
Bende de şöyle bir sorun oldu, içinde 2,80 Euro bakiye var. 10 TL lik alışveriş yapıp postan geçirmek istedim red verdi, 8,50 TL denedim yine red verdi. Kartımdan aktif olarak para çekiyorum ama ilk defa alışverişte denediğimde böyle bir sorun oldu. Daha önce tecrübe eden varsa aydınlatabilir bizi
Payoneer sistemini kullanacağım fakat yurtdışından elde edeceğim geliri, türkiyedeki bankaya aktardığımda vergisel açıdan bir problem yaşamazmıyım ?
Sonuçta freelancer çalışıyorum ve verdiğim hizmet karşılığıında vergisel açıdan bir belge düzenlemiyorum.