• 11-01-2018, 16:30:17
    #10
    TRooPER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alış işlemlerinde düşük kurdan hesaplar tl ile ürün aldın düşük kur ile dolara dönüştürür ki daha fazla dolar olarak tahsil etsin şöyle ki

    50 tl ürün aldın kuru 3.75 ile hesaplarsan 13,33 $ ama hesaplarken 3,30 gibi hesaplar ki 15,15 $ tahsil eder
    he anladım matematiğim çok iyi olmayabilir sonuç olarak olması gerekenden fazla para alıyor yani onu demek istemiştim
  • 11-01-2018, 16:37:19
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MadLuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    he anladım matematiğim çok iyi olmayabilir sonuç olarak olması gerekenden fazla para alıyor yani onu demek istemiştim
    aynen hocam banka hiçbirzaman ... eşeğe ot vermez
  • 11-01-2018, 16:50:49
    #12
    Bende de şöyle bir sorun oldu, içinde 2,80 Euro bakiye var. 10 TL lik alışveriş yapıp postan geçirmek istedim red verdi, 8,50 TL denedim yine red verdi. Kartımdan aktif olarak para çekiyorum ama ilk defa alışverişte denediğimde böyle bir sorun oldu. Daha önce tecrübe eden varsa aydınlatabilir bizi
  • 11-01-2018, 18:11:37
    #13
    onu bilmiyorum da benim payooner kartla yaptığım bütün alışverişlerde şifre istemedi. her alışverişte eski usül slipe imza attım
  • 11-01-2018, 19:13:37
    #14
    Amazon dan alışveriş yapıyorum sorun olmuyor.
  • 11-01-2018, 19:16:30
    #15
    Kendi kuru var payooner'in onun uzerinden çekim yapıyor
  • 11-04-2018, 10:26:52
    #16
    Merhaba ArkadaÅŸlar,

    Payoneer sistemini kullanacağım fakat yurtdışından elde edeceğim geliri, türkiyedeki bankaya aktardığımda vergisel açıdan bir problem yaşamazmıyım ?

    Sonuçta freelancer çalışıyorum ve verdiğim hizmet karşılığıında vergisel açıdan bir belge düzenlemiyorum.

    Fikir ve görüşlerinizi rica ederim.