Merhaba Arkadaşlar,

Payoneer sistemini kullanacağım fakat yurtdışından elde edeceğim geliri, türkiyedeki bankaya aktardığımda vergisel açıdan bir problem yaşamazmıyım ?

Sonuçta freelancer çalışıyorum ve verdiğim hizmet karşılığıında vergisel açıdan bir belge düzenlemiyorum.

Fikir ve görüşlerinizi rica ederim.