Merhaba Arkadaşlar,
Payoneer sistemini kullanacağım fakat yurtdışından elde edeceğim geliri, türkiyedeki bankaya aktardığımda vergisel açıdan bir problem yaşamazmıyım ?
Sonuçta freelancer çalışıyorum ve verdiğim hizmet karşılığıında vergisel açıdan bir belge düzenlemiyorum.
Fikir ve görüşlerinizi rica ederim.