Bende de şöyle bir sorun oldu, içinde 2,80 Euro bakiye var. 10 TL lik alışveriş yapıp postan geçirmek istedim red verdi, 8,50 TL denedim yine red verdi. Kartımdan aktif olarak para çekiyorum ama ilk defa alışverişte denediğimde böyle bir sorun oldu. Daha önce tecrübe eden varsa aydınlatabilir bizi