MadLuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alışverişte komisyon almaz ama kuru çok yüksek hesaplar. örnek şuan dolar 3,75 TL ama alışverişte 3,90 falan hesaplar muhtemelen
Yanlışın var kuru alışverişte düşük hesaplıyor para kalması için . decathlon teble çalışıyormus sabit kur 3.30 muş



Rymelhone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Denedin mi hocam kesin olarak komisyon kesmiyor mu , eğer öyleyse içeride duran küçük bir bakiye var , kullanayım ona göre.
Evet alışverişlerde kesmiyor ama güncel kurdan daha düşük kurdan ödeme alıyor .yani benden 3.30dan aldı 12 liralık ürünü