MadLuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
düşük kur olmaz ki öyle olsa daha ucuza almış olursun. kuru yüksek hesaplıyor
alış işlemlerinde düşük kurdan hesaplar tl ile ürün aldın düşük kur ile dolara dönüştürür ki daha fazla dolar olarak tahsil etsin şöyle ki

50 tl ürün aldın kuru 3.75 ile hesaplarsan 13,33 $ ama hesaplarken 3,30 gibi hesaplar ki 15,15 $ tahsil eder