• 01-01-2018, 22:13:43
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Salonda kullandığım modemin, odama ulaşmasında duvar, dolap gibi engellerden dolayı bir yavaşlık söz konusu oluyor. Kullanım sağlıyorum fakat dönem dönem yavaşlamalar oluyor. Bende wifi güçlendirici ile bu sorunu çözmek istiyorum. Uygun fiyatlı, önerdiğiniz (mümkünse kendi kullandığınız, deneyimlediğiniz) wifi sinyal güçlendirici var mı acaba? Access point yapmak istemiyorum, ekstra bir kablo ile uzatacağım bir durum yok elimde eski bir modem var fakat. Bridge özelliği de aktif değilmiş (huawei 521 modem).
  • 01-01-2018, 22:16:01
    #2
    https://tr.gearbest.com/network-cards/pp_599142.html

    Xiaomi Wifi süper.
  • 01-01-2018, 22:19:11
    #3
    Hocam ben, TP-LINK WN822N 300Mbps USB Wireless Adaptör kullanıyorum. Çok memnunum, USB ile bilgisayara takıp kutudan çıkan kurulum CD'si ilede kurulumunu 5 dk. da yapıyorsunuz. Şu ana kadar hiç bir sorun yaşamadım.
  • 01-01-2018, 22:26:30
    #4
    http://www.hepsiburada.com/tp-link-t...SABEgL8wfD_BwE

    200 metreden şu aletle wifi aldığımı bilirim arkadaştan hey gidi öğrencilik yılları be
  • 01-01-2018, 23:20:42
    #5
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bunu sadece taktığım bilgisayarda wifi sinyali artıyor değil mi? Ben telefonumdan da yararlanmak istiyorum, o da ister istemez azaldı sinyal gücü.

    carmeena adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.hepsiburada.com/tp-link-t...SABEgL8wfD_BwE

    200 metreden şu aletle wifi aldığımı bilirim arkadaştan hey gidi öğrencilik yılları be
    Bu arada Mac OS ile de uyumlu bir ürün arıyorum, onu belirtmeyi unutmuşum.
  • 01-01-2018, 23:28:15
    #6
    Üyeliği durduruldu
    http://www.dark.com.tr/network/dark-...ess-point.html

    bunun üstüne tanımam... tecrübe ile sabittir
  • 01-01-2018, 23:33:01
    #7
    Üyeliği durduruldu
    scelebi1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.dark.com.tr/network/dark-...ess-point.html

    bunun üstüne tanımam... tecrübe ile sabittir

    Bunu modememi takacağız yoksa modem olarak mı kullanacağız? Benim modem alt katta, odam üst katta. Yıllardır Wi-Fi kullanmıyorum odamda. Çözüm arıyorum artık..
  • 01-01-2018, 23:37:17
    #8
    Üyeliği durduruldu
    TRomantik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu modememi takacağız yoksa modem olarak mı kullanacağız? Benim modem alt katta, odam üst katta. Yıllardır Wi-Fi kullanmıyorum odamda. Çözüm arıyorum artık..
    Hocam modeme bunu kablolu şekilde bağlaycaksın, ama öncelikle kurulum yap, önce kaplo ile kendi pc ne bağla ayarla yap wireless şifresi felan ayarla ondan sonra kullan yani modeme takacaksın... hatta wireless özelliği ile dilerseniz atlatma ada yapabilirsiniz wireless ile modeme bağlanır ve aldığı neti wireless oalrak tekrar yayınlar..



    ara yüzü de oldukça kullanışlıdır kurulum felan kolayca yapabilir siniz
  • 01-01-2018, 23:42:06
    #9
    Üyeliği durduruldu
    @scelebi1; Çok teşekkür ederim, yarın detaylı araştırma yaparak satın alayım.