Merhaba arkadaşlar,
Salonda kullandığım modemin, odama ulaşmasında duvar, dolap gibi engellerden dolayı bir yavaşlık söz konusu oluyor. Kullanım sağlıyorum fakat dönem dönem yavaşlamalar oluyor. Bende wifi güçlendirici ile bu sorunu çözmek istiyorum. Uygun fiyatlı, önerdiğiniz (mümkünse kendi kullandığınız, deneyimlediğiniz) wifi sinyal güçlendirici var mı acaba? Access point yapmak istemiyorum, ekstra bir kablo ile uzatacağım bir durum yok elimde eski bir modem var fakat. Bridge özelliği de aktif değilmiş (huawei 521 modem).