Bunu modememi takacağız yoksa modem olarak mı kullanacağız? Benim modem alt katta, odam üst katta. Yıllardır Wi-Fi kullanmıyorum odamda. Çözüm arıyorum artık..
Hocam modeme bunu kablolu şekilde bağlaycaksın, ama öncelikle kurulum yap, önce kaplo ile kendi pc ne bağla ayarla yap wireless şifresi felan ayarla ondan sonra kullan yani modeme takacaksın... hatta wireless özelliği ile dilerseniz atlatma ada yapabilirsiniz wireless ile modeme bağlanır ve aldığı neti wireless oalrak tekrar yayınlar..
ara yüzü de oldukça kullanışlıdır kurulum felan kolayca yapabilir siniz