scelebi1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.dark.com.tr/network/dark-...ess-point.html

bunun üstüne tanımam... tecrübe ile sabittir

Bunu modememi takacağız yoksa modem olarak mı kullanacağız? Benim modem alt katta, odam üst katta. Yıllardır Wi-Fi kullanmıyorum odamda. Çözüm arıyorum artık..