• 30-12-2017, 23:52:46
    #19
    Bir şekilde geçinip gidiyoruz.
    Bu yılı da atlattık şükür. Sağlığımız ve keyfimiz yerinde olsun yeter.

    Tüm r10 ailesine iyi seneler. 🙏🏻
  • 30-12-2017, 23:54:05
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Tabii ki başta sağlık.Hayırlısıyla bir yola çıktık sigara denen illettten kurulmaya çalışıyorum umarım yeni yılda bırakmış olurum.22 yıllık aktif içiciyim bu arada yaklaşık 4 gündür içmiyorum.İnşallah birdaha içmem
  • 31-12-2017, 00:05:01
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Ailem , çocuklarımle birlikte Özgürce yaşamak istiyorum. Parasız kalmak ama onlarsız kalmamak, sağlıklı olmak ve olmalarını sağlamak için çalışmak istiyorum . Allah hepimiz hakkında hayırlısını versin.
  • 31-12-2017, 00:08:17
    #22
    özgürlük
  • 31-12-2017, 00:14:05
    #23
    2,5 aydır her sabah otobüste gördüğüm kızı bide 15 gün sonra falan görücem
  • 31-12-2017, 00:19:28
    #24
    Üyeliği durduruldu
    https://www.youtube.com/watch?v=ETxmCCsMoD0
  • 31-12-2017, 00:34:20
    #25
    Güzel bir proje
  • 31-12-2017, 00:35:24
    #26
    İyi bir staj yeri
  • 31-12-2017, 00:38:46
    #27
    2 yıldır üzerinde çalıştığımız mobil app girişiminin bitmesi olabilir.