Konu
R10 Yeni Yıldan Ne İstiyor?
30-12-2017, 23:52:46
#19
ATKNU
Bir şekilde geçinip gidiyoruz.
Bu yılı da atlattık şükür. Sağlığımız ve keyfimiz yerinde olsun yeter.
Tüm r10 ailesine iyi seneler. 🙏🏻