• 30-12-2017, 23:35:10
    #10
    Feaxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi herkes kibar olmuş para istiyorum yazmamış
    #Define is para;
    durum bundan ibaret aslında. İş arayan çok ama bulan yok. Nerede bulunuyorsa bana da bir haber verin
  • 30-12-2017, 23:36:00
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sağlık ve şans.
  • 30-12-2017, 23:36:00
    #12
    Öncelikle olması gereken herşeyin başı sağlık. Geri kalan herşey düzelebilir diye düşünüyorum. Sağlık, sıhat ve mutluluk.
    Dilerim RABBİM herkese verir.
    Mutlu yıllar cümleten.
  • 30-12-2017, 23:36:30
    #13
    Önceliğim bir tane daha çocuk, sonra ev araba için atılımlar yaptık olumlu sonuçlanmasını talep ediyoruz. Onun akabinde şimdilik birşey yok gerisi 2019 a kalsım. Ülkem için huzur barış isterdim ama zor olacağı için yineleme yapmayım
  • 30-12-2017, 23:38:25
    #14
    İstediğim sipariş moduna geçmek
  • 30-12-2017, 23:40:41
    #15
    Bir şey istemiyorum. Bundan daha kötü olmayım yeter.
  • 30-12-2017, 23:44:14
    #16
    Oğuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.do-re.com.tr/godin-multi...o-klasik-gitar

    Sponsor olmak isteyen mesaj atabilir.
    pm alabilir miyim
  • 30-12-2017, 23:46:17
    #17
    fizyfizy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elimiz kolumuz tutuyor çok şükür, sağlık ve huzur dilerim herkese.
    Daha ne olsun çok şükür aynen öyle
  • 30-12-2017, 23:49:19
    #18
    r10 da mod olmak istiyorum :d

    Kpss gibi bir sınavı olsa oturur çalışırım