Konu
R10 Yeni Yıldan Ne İstiyor?
30-12-2017, 23:35:10
#10
xelarmen
Feaxer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şimdi herkes kibar olmuş para istiyorum yazmamış
#Define is para;
durum bundan ibaret aslında. İş arayan çok ama bulan yok. Nerede bulunuyorsa bana da bir haber verin