R10 Yeni Yıldan Ne İstiyor? - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Yeni Yıldan Ne İstiyor?
57
●
1.935
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Yeni Yıldan Ne İstiyor?
1
2
3
4
5
6
7
31-12-2017, 07:26:49
#37
Cycl0ne
5 serisi m paket
31-12-2017, 08:43:59
#38
bilgicinitr
Sadece yumak istiyorum işlerden fırsat bulup uyuyamıyorum.
31-12-2017, 11:03:52
#39
fthmydn
Evlenmek
(adaylar var ama hayırlısı yok)
31-12-2017, 11:40:46
#40
Victor54
dolar 2 liraya veya daha altına düşsün yeter
31-12-2017, 11:43:11
#41
Gltekin
Huzur
31-12-2017, 11:48:07
#42
Zambakajans
Üyeliği durduruldu
Yani yıldan değilde ALLAH'tan isteyin.
31-12-2017, 12:21:31
#43
Gltekin
Zambakajans adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yani yıldan değilde ALLAH'tan isteyin.
Buraya yazan herkes 2018'e tapıyor, ondan bir şeyler istiyor doğru diyorsunuz.
31-12-2017, 12:26:55
#44
Exen
Üyeliği durduruldu
Sağlıklı huzurlu hayat.
31-12-2017, 12:29:36
#45
Misafir
Herşeyin başı sağlık ve bir milyon dolar
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler