• 04-12-2017, 02:27:55
    #37
    donanim.net
    Anachronos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ömür boyu her 30 dakikada bir suni gözyaşı mı dökmemiz gerekiyor bu ameliyatı olursak ?
    Hayır hocam genelde ameliyat sonrası 1 ay oluyor o süre. Fakat kuruluk sorunu geçmez ise uzatabiliyorlar.
  • 04-12-2017, 03:07:11
    #38
    herşey iyi hoş güzel de sanki ben olduktan sonra kör olacakmışım gibi hissediyorum kimse kör olmaz sadece ben kör olurum diye bir düşünce var içimde
  • 04-12-2017, 03:26:40
    #39
    donanim.net
    Ketmatule adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herşey iyi hoş güzel de sanki ben olduktan sonra kör olacakmışım gibi hissediyorum kimse kör olmaz sadece ben kör olurum diye bir düşünce var içimde
    Valla hocam benim canım da çok tatlıdır ama ben bi karar alıp oldum bitti yani. Kuruluk harici bir şey yok bant bile takmıyorlar gözünüze, yarım saat sonra taburcu ediyorlar. Artık bir çok yöntem var eskisi gibi değil lazerler.
  • 04-12-2017, 03:39:02
    #40
    MevLut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam benim canım da çok tatlıdır ama ben bi karar alıp oldum bitti yani. Kuruluk harici bir şey yok bant bile takmıyorlar gözünüze, yarım saat sonra taburcu ediyorlar. Artık bir çok yöntem var eskisi gibi değil lazerler.
    yok kesin ben ameliyat olurken deprem olur masada kalırım korkum var Tek gözü yaptırsam baktım oldu diğer gözü yaptırabilir miyim?
  • 04-12-2017, 03:54:07
    #41
    donanim.net
    Ketmatule adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok kesin ben ameliyat olurken deprem olur masada kalırım korkum var Tek gözü yaptırsam baktım oldu diğer gözü yaptırabilir miyim?
    Kötü bir tercih olur hocam. Tek gözün bozuk olması tansiyona neden olabilir. Ek olarak 2 ameliyat parası ödersiniz oda şuan yöntemine göre tek ameliyat 3000 tl en ucuz yöntemde.. Merak etmeyin zaten 10 dakika sürüyor. 18 saniye tutuluyor göze ve tek tek yani iki göz bir anda değil yani rahat olun Allah korusun bir şey olmaz.
  • 05-12-2017, 22:05:45
    #42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Göz numaranız +3 değilse;
    Çok zorda kalmazsanız önermiyorum ben.
    Birçok komplikasyonu var.
    https://visionsimulations.com/index.htm
    buradaki simülasyonlara bakabilirsiniz, ameliyat sonra oluşma ihtimali var.