Valla hocam benim canım da çok tatlıdır ama ben bi karar alıp oldum bitti yani. Kuruluk harici bir şey yok bant bile takmıyorlar gözünüze, yarım saat sonra taburcu ediyorlar. Artık bir çok yöntem var eskisi gibi değil lazerler.
yok kesin ben ameliyat olurken deprem olur masada kalırım korkum var

Tek gözü yaptırsam baktım oldu diğer gözü yaptırabilir miyim?