Ketmatule adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok kesin ben ameliyat olurken deprem olur masada kalırım korkum var Tek gözü yaptırsam baktım oldu diğer gözü yaptırabilir miyim?
Kötü bir tercih olur hocam. Tek gözün bozuk olması tansiyona neden olabilir. Ek olarak 2 ameliyat parası ödersiniz oda şuan yöntemine göre tek ameliyat 3000 tl en ucuz yöntemde.. Merak etmeyin zaten 10 dakika sürüyor. 18 saniye tutuluyor göze ve tek tek yani iki göz bir anda değil yani rahat olun Allah korusun bir şey olmaz.