Ketmatule adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herşey iyi hoş güzel de sanki ben olduktan sonra kör olacakmışım gibi hissediyorum kimse kör olmaz sadece ben kör olurum diye bir düşünce var içimde
Valla hocam benim canım da çok tatlıdır ama ben bi karar alıp oldum bitti yani. Kuruluk harici bir şey yok bant bile takmıyorlar gözünüze, yarım saat sonra taburcu ediyorlar. Artık bir çok yöntem var eskisi gibi değil lazerler.