• 27-11-2017, 08:20:28
    #10
    Kendimize değil devlete çalışıyoruz çalan çalşın cehennemlik olsun diye ateşini harlıyoruz
  • 27-11-2017, 09:51:46
    #11
    Vergiyi müşteriden alma yoluna gidin.
    Şahıs firması açtıktan sonra kimle iş yapacaksınız verdiğiniz fiyata + kdv + gelir vergisi koyarak hareket edin. Bu sayede vergi sorununuz olmaz.
  • 27-11-2017, 10:23:28
    #12
    ilgili konuyu bende araştırıyordum tesadüfen gördüm firma kurmak için bu hafta işlemlerimi tamamlıyorum az önce de muhasebeci ile görüştüm vergi muafiyeti diye birsey yok. sgk primlerinde sadece 600 tl yerine 325 tl gibi bir rakam cıkıyor olay bundan ibaret

    edit : muhasebecinin işi bilmedigini düşünerek araştırmalara başladım.

    ilgil kanun : http://www.resmigazete.gov.tr/eskile...20160505-8.htm

    MÜKERRER MADDE 20 – Ticari, zirai veya mesleki faaliyeti nedeniyle adlarına ilk defa gelir vergisi mükellefiyeti tesis olunan ve mükellefiyet başlangıç tarihi itibarıyla yirmi dokuz yaşını doldurmamış tam mükellef gerçek kişilerin, faaliyete başladıkları takvim yılından itibaren üç vergilendirme dönemi boyunca elde ettikleri bu kazançlarının 75.000 Türk lirasına kadar olan kısmı, aşağıdaki şartlarla gelir vergisinden müstesnadır.
  • 27-11-2017, 11:24:15
    #13
    Bende Limited şirket kurdum 1 sene önce. 20 Bin Lira vergi ödedim şuana kadar. Muhasebeci desen birşeyden pek anlamıyor. Kaç sefer cezalı ödedim. Devlet muhasebeciyi şart koşmuş ama muhasebecinin hatalarını sana ödetiyorlar.En sinir olduğum şey. Başkasının hatası bize kesiliyor.

    Ayrıca bu kanunu bende sormuştum bana'da yok dedi . Bu mahasebcilerin güncel'den ya haberi yok yada bu işi ciddiye almıyorlar. Muhasebecilerin %99'unun nasıl kanundan haberi olmaz. Sonuç olarak ben kanundan faydalanamadım.Çünkü inatla hayır diyor.
  • 27-11-2017, 11:30:27
    #14
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Limited şirket kurdum 1 sene önce. 20 Bin Lira vergi ödedim şuana kadar. Muhasebeci desen birşeyden pek anlamıyor. Kaç sefer cezalı ödedim. Devlet muhasebeciyi şart koşmuş ama muhasebecinin hatalarını sana ödetiyorlar.En sinir olduğum şey. Başkasının hatası bize kesiliyor.

    Ayrıca bu kanunu bende sormuştum bana'da yok dedi . Bu mahasebcilerin güncel'den ya haberi yok yada bu işi ciddiye almıyorlar. Muhasebecilerin %99'unun nasıl kanundan haberi olmaz. Sonuç olarak ben kanundan faydalanamadım.Çünkü inatla hayır diyor.
    hocam bende bu yüzden bir kaç yere sordum ve en sonunda görüştüğüm kişi kimse bilmiyor dedi ben danısmanlık da yaptıgım için biliyorum danışmanlık yapmasam ben de bilmem dedi. bir kaç yer ile sorup çalışmak çok daha mantıklı şimdi bu konuyu görmeden devam etsem ilk aradıgım adam yok dedi boşa gidecekti emeklerimiz madem var böyle bir durum biz de yararlanırız