ilgili konuyu bende araştırıyordum tesadüfen gördüm firma kurmak için bu hafta işlemlerimi tamamlıyorum az önce de muhasebeci ile görüştüm vergi muafiyeti diye birsey yok. sgk primlerinde sadece 600 tl yerine 325 tl gibi bir rakam cıkıyor olay bundan ibaret

edit : muhasebecinin işi bilmedigini düşünerek araştırmalara başladım.

ilgil kanun : http://www.resmigazete.gov.tr/eskile...20160505-8.htm

MÜKERRER MADDE 20 – Ticari, zirai veya mesleki faaliyeti nedeniyle adlarına ilk defa gelir vergisi mükellefiyeti tesis olunan ve mükellefiyet başlangıç tarihi itibarıyla yirmi dokuz yaşını doldurmamış tam mükellef gerçek kişilerin, faaliyete başladıkları takvim yılından itibaren üç vergilendirme dönemi boyunca elde ettikleri bu kazançlarının 75.000 Türk lirasına kadar olan kısmı, aşağıdaki şartlarla gelir vergisinden müstesnadır.