Bende Limited şirket kurdum 1 sene önce. 20 Bin Lira vergi ödedim şuana kadar. Muhasebeci desen birşeyden pek anlamıyor. Kaç sefer cezalı ödedim. Devlet muhasebeciyi şart koşmuş ama muhasebecinin hatalarını sana ödetiyorlar.En sinir olduğum şey. Başkasının hatası bize kesiliyor.

Ayrıca bu kanunu bende sormuştum bana'da yok dedi . Bu mahasebcilerin güncel'den ya haberi yok yada bu işi ciddiye almıyorlar. Muhasebecilerin %99'unun nasıl kanundan haberi olmaz. Sonuç olarak ben kanundan faydalanamadım.Çünkü inatla hayır diyor.