ercnakar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İş yeri açmak
34
●1.863
- 16-11-2017, 22:43:44kira: 800
üyelik ücretleri: sahibinden 700TL Hürriyet 270 emlakjet 110+ aylık reklam dopingli ilan ücreti 500
SGK : ortalama 700
muhasebeci stopaj cart curt 300
faturalar: elektirik su telefonlar vs : 300-400
yakıt: 400-500 bazen daha fazla veya daha az olabiliyor
yemek: günlük ortalama 20
liste böyle uzaar gider.. tabi sizin yapacağınız işe göre masraflarınız düşer veya çıkar bilemem..
ben internet üyeliklerine fazla veriyorum, sizde bilgisayar parçası satmaktan bahsetmişsiniz büyük ihtimal ile tek başına götüremeyip personel çalıştırırsınız.
işin kısacası bence iyi düşünün derim en azından ilk başlarda evden götürmeye çalışın.. - 16-11-2017, 22:50:18Dediğim gibi hiç yoktan 1 yıllık iş yapamam gözüyle sermaye ile işe giricem.Benim burda öğrenmek istediğim para pul işleri değil ne yapabilirim,nasıl yapabilirim,yapsam devamı olurmu.cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-11-2017, 22:52:30ben zaten kendi giderim 150 fakat doğru düzgün bir iş yapacaksanız minimum 100 gider dedim. bugün sadece muhasebe, bağkur veya SGK + kira desek yinede günlük 60-70Tl gideri çıkar. Ya işi yaparken vergiden kaçacak, geleceğini düşünmeyip sigortasız iş yapacak ofis diye de ayak üstü olmayıp binanın 5. katında 20MT Bir odacık tutup masrafını kısacak o zaman günlük 15de olur da bence pek uygun olmaz..Arshavin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir yıl iş yapmadan geçinirim diye gözünüz kesiyorsa hiç korkmayın yapın. ben işe başladığımda şöyle düşünmüştüm o zaman kendi ofisim değildi.. 2011 Yılında 90TL faturalı hatta geçmek zorunda kalmıştım paketim yetmiyordu bu faturayı nasıl ödeyecem kazanabilirmiyim yaptığım işle falan demiştim, elhamdurillah bugün ufakda olsa ortağımda olsa inşaat da yaptım.Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 17-11-2017, 01:45:49dükkanda pc parçaları satacaksan onun vergiside sıkıntı hocam.benim var öyle bi dükkan,her ay bisürü vergi veriyorduk.satışı bırakıp sadece tamire yönelince basit usülde vergiye geçtikde rahatladık çok şükür. yılda 8-9k kiraya veriyoruz 30 m2 yere,üstelik maraşın elbistan ilçesindeyim öyle büyük bi şehirde,güzel bi yerdede degil.
- 17-11-2017, 03:18:01Üyeliği durdurulduaklı olan borcu olmayan evde işinide götüren evden çıkmasın bence bu devirde. muhasebesi , elektriği ,sigortası , interneti , ofis kirası çayı çorbası derken gitmiyor kaçtane arkadaş home ofis şekline geçti.
iş paslarım diyenler açınca dükkanı ortadan kayboluyor onuda yaşadım söyleyeyim - 17-11-2017, 04:21:09Çok iyi bir yazılımcıyım diyorsan ve maddi durumun iyiyse aç derim. nickini söylemeyeyimMetins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
forumdan bir arkadaşım sizin mantıkla web yazılım üzerine ofis açtı tek bildiği wp işleriydi sonrasında dükkanı kapadı 1 aya kalmadan böyle bişeyse hiç bulaşma gerçekten yazılım işinde profesyonelim bir çok iş yaptım referanslarım sağlam diyorsan bekleme bile
forumdan bir arkadaşım sizin mantıkla web yazılım üzerine ofis açtı tek bildiği wp işleriydi sonrasında dükkanı kapadı 1 aya kalmadan böyle bişeyse hiç bulaşma gerçekten yazılım işinde profesyonelim bir çok iş yaptım referanslarım sağlam diyorsan bekleme bile