• 18-11-2017, 23:45:42
    #28
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ...web site işleri,web tasarım,diğer tasarım işleri üzerine günde 3,4 tane web sitesi işi geliyo 1 haftamı alıyo tanıdıktan geliyo diye 500 tlye yapıyorum....
    Günde 3 iş?
    500x3=1.500
    Günlük?
    Haftalık bile olsa; 1 ay için 2.000 yapsa Home ofisi bırak, küçük bir dükkan hadi onu geçtim 3-4. katlarda 15-20 metrekare yer ve belli giderlerin az çok kafa kafaya olsada yinede girmelisin.
  • 18-11-2017, 23:59:41
    #29
    BiELOF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günde 3 iş?
    500x3=1.500
    Günlük?
    Haftalık bile olsa; 1 ay için 2.000 yapsa Home ofisi bırak, küçük bir dükkan hadi onu geçtim 3-4. katlarda 15-20 metrekare yer ve belli giderlerin az çok kafa kafaya olsada yinede girmelisin.
    İşi eniştem bağlıyor,çevresi geniş hergün yönlendiriyor.Bilgisayar işi yapmadığım içim işleri kabul etmiyorum.Geçenlerde gel benim iş yerinde sana yyer ayarlayalım çalış dedi.Karşıda olduğu için gitmek istemedim.
  • 19-11-2017, 15:20:32
    #30
    @Metins; Hocam senin canın mı sıkılıyor _? Ne işin var dükkanla! devlete ödeyeceğin stopajın,verginin haddi hesabı yok! yıllık 9 bin tl stopaj ödüyorum devlet babaya
  • 19-11-2017, 23:59:41
    #31
    Merhaba hocam, 2 yıl önce şahıs şirketi açtım, 1 ay önce yurtdışına gideceğimden ötürü kapattım. Size tavsiyem seyyar bir şirket olarak göstermenizdir. Ben mühendisim, seyyar yani ev adresimi gösterdim, home ofis tarzı, bir sorun olmadı, öncelikle bağlı bulunduğunuz belediyenin zabıta birimine gidip tam olarak kendi açacağınız işletme ile ilgili böyle bir olayın olup olmadığını öğrenebilirsiniz. Bunu şu yüzden söylüyorum her meslek grubu için olmuyor.
    Kira işletmeler için çok büyük bir külfettir, ben ilk etapta bundan kurtulmak için böyle birşey yaptım, ha dezavantajları olmuyor mu tabiki oluyor, bir müşteriyi ofisinizde ağırlayıp çay içemiyorsunuz. Fakat biraz nam yaptıktan sonra işler düzgün giderse ilerde bir ofis tutabilirsiniz, bence ilk adımı böyle atın.
  • 20-11-2017, 00:10:46
    #32
    Son çalıştığım ajansta en kötü işi 5-10 Bin TL'ye yapıyorduk. Tabi Sürücü kursları, Kolejler vs den geliyodu işler. Kişisel siteleri 1000-2000 TL arasına yapıyorduk, 1 gün sürüyodu bu küçük işler. Ankara'da Teknoparktaydık. Ekiple gir bu işe, o zaman tutar.
    • Metins
    Metins bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 20-11-2017, 11:01:54
    #33
    Dostum inanıyorsan peşinden git. İstanbuldasın hemde iş asla bitmez. Ben İzmirde workintondayım ve sabit aylık masa parası veriyorum ne elektrik ne su internet hiç birşey ödemiyorum tavsiye ederim. Sakin sakin çalışırsın hemde büyüm maaliyet masrafı yapmamış olursun aboneliktir mobilyadır gibi.
  • 20-11-2017, 15:23:32
    #34
    Bütçeniz yazarsan hocam ona göre tavsiyelerde bulunabilirim.
  • 20-11-2017, 22:06:55
    #35
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütçeniz yazarsan hocam ona göre tavsiyelerde bulunabilirim.
    50k Civarı