Dostum inanıyorsan peşinden git. İstanbuldasın hemde iş asla bitmez. Ben İzmirde workintondayım ve sabit aylık masa parası veriyorum ne elektrik ne su internet hiç birşey ödemiyorum tavsiye ederim. Sakin sakin çalışırsın hemde büyüm maaliyet masrafı yapmamış olursun aboneliktir mobilyadır gibi.