İlginiz için teşekkürler hocam dediğim gibi maliyeti geçtim neler yapabilirim,onları düşünüyorum.Yoksa ofistir malzemedir hepsini ayarladım.
Çok iyi bir yazılımcıyım diyorsan ve maddi durumun iyiyse aç derim. nickini söylemeyeyim

forumdan bir arkadaşım sizin mantıkla web yazılım üzerine ofis açtı tek bildiği wp işleriydi sonrasında dükkanı kapadı 1 aya kalmadan böyle bişeyse hiç bulaşma gerçekten yazılım işinde profesyonelim bir çok iş yaptım referanslarım sağlam diyorsan bekleme bile