dükkanda pc parçaları satacaksan onun vergiside sıkıntı hocam.benim var öyle bi dükkan,her ay bisürü vergi veriyorduk.satışı bırakıp sadece tamire yönelince basit usülde vergiye geçtikde rahatladık çok şükür. yılda 8-9k kiraya veriyoruz 30 m2 yere,üstelik maraşın elbistan ilçesindeyim öyle büyük bi şehirde,güzel bi yerdede degil.