• 12-10-2017, 18:03:19
    #1
    HepsiSosyal.com ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐
    Merhaba Aliexpress'de uzun süredir alışveriş yapıyorum fakat elime hala ulaşmayan bir iki ürünüm var dispute açmak istediğimde ürünü teslim almadım seçeneğini tıklayınca ürünün hala kargoda vs olduğunu söyleyip işleme devam ettirmiyor. Ama satıcı koruması için vermiş olduğu süre de bitmemiş henüz. Bittikten sonra mı izin verecek bu işleme? Öyle bir durumda ücret satıcıya geçmez mi iade alırken sıkıntı yaşarım. Bu aşamada yapmam gereken nedir? Ürünü teslim almadığıma dair dipute ne zaman açabilirim geri sayım bitmeden?
    SAtıcıya mesaj atıyorum cevap da vermiyor!
    https://i.hizliresim.com/DyJJql.png
  • 12-10-2017, 18:08:04
    #2
    Eğer koruma zamanı bittiyse direkt dispute açın. Ödemeyi iade etmek zorunda. Zaman bitmediyse anlaşma yoluna gidebilir, yeni bir ücretsiz kargo isteyebilirsiniz. Dispute'yi anında onaylıyorlar. Satıcıya ulaşamıyorsanız destek bölümüne bağlanın ve problemi, satıcı linkini, satıcının dükkan linkini, alışveriş numaranızı gönderin. Aliexpress'den dispute oldukça kolay.
  • 12-10-2017, 18:18:45
    #3
    Hocam bu aralar PTT' de sıkıntı var sanırım. 1 kargom 60 küsür gündür, 2 kargomda 45 gün oldu gelmedi. Dispute sistemi değişmiş sanırım. Süre bitmeden açılamıyor deniyor. Bende yakın zamanda dispute açmak zorunda kalacağım.
  • 12-10-2017, 20:19:39
    #4
    bende tam 1 ay oldu ptt de ürün duruyor henüz teslim etmediler anlamadım bişey

    007/10/201710:11:36Gonderi yurt disina sevk edildi (Giden)The item was forwarded to the destination country (Otb)--Turkey
  • 12-10-2017, 20:44:02
    #5
    Üyeliği durduruldu
    geçen 2 ay önce 10 tane farkli siparişler verdim hiç biri gelmedi teslim alindi falan yaziyordu ya pttdeki adamlar salak yapiyor yada ürünler geri dönüyor .
  • 13-10-2017, 13:26:23
    #6
    HepsiSosyal.com ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐
    Morningstar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer koruma zamanı bittiyse direkt dispute açın. Ödemeyi iade etmek zorunda. Zaman bitmediyse anlaşma yoluna gidebilir, yeni bir ücretsiz kargo isteyebilirsiniz. Dispute'yi anında onaylıyorlar. Satıcıya ulaşamıyorsanız destek bölümüne bağlanın ve problemi, satıcı linkini, satıcının dükkan linkini, alışveriş numaranızı gönderin. Aliexpress'den dispute oldukça kolay.
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu aralar PTT' de sıkıntı var sanırım. 1 kargom 60 küsür gündür, 2 kargomda 45 gün oldu gelmedi. Dispute sistemi değişmiş sanırım. Süre bitmeden açılamıyor deniyor. Bende yakın zamanda dispute açmak zorunda kalacağım.
    HoffnungTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende tam 1 ay oldu ptt de ürün duruyor henüz teslim etmediler anlamadım bişey

    007/10/201710:11:36Gonderi yurt disina sevk edildi (Giden)The item was forwarded to the destination country (Otb)--Turkey
    TheMakaroV35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen 2 ay önce 10 tane farkli siparişler verdim hiç biri gelmedi teslim alindi falan yaziyordu ya pttdeki adamlar salak yapiyor yada ürünler geri dönüyor .
    Ben de toplu sipariş verdim 10 tane falan çoğu 1-2 haftada geldi hızlıca ama 1-2 tanesi kaldı öyle son işlemler 28 eylül falan ne bir hareket var ne gelen giden. Dispute açarken ürünü teslim almadım seçeneğini tıklayınca sistem ürünün kargoda oldugunu belirtip işlemi devam ettirmiyor. Süre bittikten sonra sıkıntılı oluyormuş o yüzden süre bitmeden açmak istedim ama açamıyorum.
  • 13-10-2017, 14:32:12
    #7
    Sürenin bitmesine kaç gün var hocam ?
  • 13-10-2017, 21:00:07
    #8
    HepsiSosyal.com ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürenin bitmesine kaç gün var hocam ?
    20 gün falan var hocam