Merhaba Aliexpress'de uzun süredir alışveriş yapıyorum fakat elime hala ulaşmayan bir iki ürünüm var dispute açmak istediğimde ürünü teslim almadım seçeneğini tıklayınca ürünün hala kargoda vs olduğunu söyleyip işleme devam ettirmiyor. Ama satıcı koruması için vermiş olduğu süre de bitmemiş henüz. Bittikten sonra mı izin verecek bu işleme? Öyle bir durumda ücret satıcıya geçmez mi iade alırken sıkıntı yaşarım. Bu aşamada yapmam gereken nedir? Ürünü teslim almadığıma dair dipute ne zaman açabilirim geri sayım bitmeden?
SAtıcıya mesaj atıyorum cevap da vermiyor!
https://i.hizliresim.com/DyJJql.png