Hocam bu aralar PTT' de sıkıntı var sanırım. 1 kargom 60 küsür gündür, 2 kargomda 45 gün oldu gelmedi. Dispute sistemi değişmiş sanırım. Süre bitmeden açılamıyor deniyor. Bende yakın zamanda dispute açmak zorunda kalacağım.