• 28-09-2017, 02:49:33
    #19
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Psikoloji'de hediye kalem'in anlamı başka , neyse o konuyu açmayacağım Merak ederseniz pmden yazarım.

    İçidolu banka hesabı verseler iyi olurdu
    kalemin anlamını merak ettim
  • 28-09-2017, 02:54:55
    #20
    selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kalemin anlamını merak ettim
    PM ile bildiriyorum, çok kısa özetleyeceğim.

    Kalem erkeğe işaret, Bardak kadına işaret oluyormuş. Rahman ve Rahim ...

    Detaylı pm gönderdim.
  • 28-09-2017, 15:04:33
    #21
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mahasus açtım. Google aramalarında insanlar böyle aratıyor . Foruma hit kazandırmak maksatıyla

    Bknz : https://www.google.com.tr/search?q=e...asıl+alınır
    Google 1.sayfada
    Malesef Google 2. sayfa https://www.google.com.tr/search?q=e...w=1366&bih=604
  • 29-09-2017, 14:38:29
    #22
    Ne arayan var ne giden.... Yine yalan oldu ENPARA
  • 29-09-2017, 14:44:21
    #23
    Geçen Cuma aradım. Pazartesi randevulaştık. Benden ötürü erteleme istedim Biraz önce geldiler, 5 dakikada işlemi tamamladık. Enparalı olduk
  • 29-09-2017, 15:05:25
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet, R10 üyeleri aktif olarak en para kullanıyor .

    Avantajlarından biri sanırım EFT ve Havale masrafı almıyorlar değil mi?
    Başka neyini kullanıyorsunuz?
    Dolar ve avro'da makas farkı düşük. Ben bol bol dolar ve euro alıp satıyorum.

    Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  • 29-09-2017, 15:25:51
    #25
    Telefon açayım bende aman be 2 senedir bir hesap açamadılar
  • 29-09-2017, 15:34:14
    #26
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon açayım bende aman be 2 senedir bir hesap açamadılar
    İmkanı yok. Bir hafta içinde açılıyor.

    Sent from my SM-N910C using Tapatalk
  • 29-09-2017, 16:28:27
    #27
    Bence de istisnai / hesapta olmayan bir durum söz konusudur hocam. Başvuracaksınız, aramayacaklar ya da gelmeyecekler? İmkânsız

    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon açayım bende aman be 2 senedir bir hesap açamadılar
    borayeris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmkanı yok. Bir hafta içinde açılıyor.

    Sent from my SM-N910C using Tapatalk