• 28-09-2017, 01:36:30
    #10
    ATKNU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Twitter hesaplarına yazın çok kısa sürede ulaşırlar Ya da arayın, anında ilgilenirler. Arayınca hemen bağlanabiliyorsunuz zaten, beklemeden.

    Kesinlikle ilgileneceklerdir. 1-2 günde geliyorlar normalde.
    Eve gelip ne yapıyorlar ? Form mu dolduruyorlar. Mahremimi neden görsünler ki, bide o tarafı var...
  • 28-09-2017, 01:38:26
    #11
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eve gelip ne yapıyorlar ? Form mu dolduruyorlar. Mahremimi neden görsünler ki, bide o tarafı var...
    Sözleşmenizi ve kartınızı getiriyorlar
    Enpara'nın olayı bu. Ne olursa olsun sizi hiçbir şekilde şubenize gitmeye mecbur bırakmıyor. Müşteri memnuniyeti konusunda Enpara gibi bir başka firma görmedim.

    Kesinlikle çok iyiler. Aradığınızda da daha telefon çalmadan bağlanabiliyorsunuz zaten.

    Görül rahatlığıyla kendileriyle görüşebilir ve kullanabilirsiniz. Zaten gerek r10, gerek ekşi sözlük vb. platformlarına bakabilirsiniz. Memnun kalmayana pek rastlamazsınız.

    Edit: Dışarıda da görüşebilirsiniz kendileriyle. Söylerseniz kabul edeceklerdir Mekanın bir önemi yok hocam.
  • 28-09-2017, 01:41:25
    #12
    Evet, R10 üyeleri aktif olarak en para kullanıyor .

    Avantajlarından biri sanırım EFT ve Havale masrafı almıyorlar değil mi?
    Başka neyini kullanıyorsunuz?
  • 28-09-2017, 01:44:05
    #13
    Aynen, havale ve EFT ücreti yok. Hesap işletim ücreti de almıyorlar ek olarak. Sözleşmede de yazıyor.

    Müşteri memnuniyeti, bir derdimiz olduğunda hemen ulaşmaları / müşteri hizmetlerine hızlıca bağlanabilmemiz ve hiçbir ücret almaması benim kullanma sebebim.
  • 28-09-2017, 01:45:41
    #14
    Peki, bu en para banka kartıyla hangi ATM'lerden para çekebiliyor ve yatırabiliyoruz?
  • 28-09-2017, 01:50:53
    #15
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki, bu en para banka kartıyla hangi ATM'lerden para çekebiliyor ve yatırabiliyoruz?
    Enpara Finansbank'a ait bir kuruluştur ancak Finansbank ile pek alakası yok desek yalan olmaz Finansbank'a ait ATM'lerden para çekebilir ve yatırabilirsiniz. Bağımsız ve tamamen farklı çalışıyorlar. Dediğim gibi olayları bizi şubeye göndermemeleri hocam.

    Hayatımda bir markayı bu kadar övdüğümü hatırlamıyorum Hakediyor ama gerçekten.
  • 28-09-2017, 01:53:05
    #16
    Gayet güzel evet.

    Eve gelince işlemleri ne kadar sürüyor?

    Markayı, Marka yapan müşterileridir =). Bu söz doğrulandı.
  • 28-09-2017, 01:55:25
    #17
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet güzel evet.

    Eve gelince işlemleri ne kadar sürüyor?

    Markayı, Marka yapan müşterileridir =). Bu söz doğrulandı.
    Yarım saat gibi bir sürede hallederler.

    Hâlâ değişmediyse sözleşme ve kartımıza ek olarak kalem, küçük notluk gibi hediyelerle geliyorlar
  • 28-09-2017, 01:56:58
    #18
    Psikoloji'de hediye kalem'in anlamı başka , neyse o konuyu açmayacağım Merak ederseniz pmden yazarım.

    İçidolu banka hesabı verseler iyi olurdu