Aynen, havale ve EFT ücreti yok. Hesap işletim ücreti de almıyorlar ek olarak. Sözleşmede de yazıyor.

Müşteri memnuniyeti, bir derdimiz olduğunda hemen ulaşmaları / müşteri hizmetlerine hızlıca bağlanabilmemiz ve hiçbir ücret almaması benim kullanma sebebim.