En Para Hesabı Nasıl Alınır? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
En Para Hesabı Nasıl Alınır?
33
●
1.606
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
En Para Hesabı Nasıl Alınır?
1
2
3
4
28-09-2017, 02:49:33
#19
selcuksepetci
raskors adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Psikoloji'de hediye kalem'in anlamı başka , neyse o konuyu açmayacağım
Merak ederseniz pmden yazarım.
İçidolu banka hesabı verseler iyi olurdu
kalemin anlamını merak ettim
28-09-2017, 02:54:55
#20
raskors
selcuksepetci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kalemin anlamını merak ettim
PM ile bildiriyorum, çok kısa özetleyeceğim.
Kalem erkeğe işaret, Bardak kadına işaret oluyormuş. Rahman ve Rahim ...
Detaylı pm gönderdim.
28-09-2017, 15:04:33
#21
TahsinCetinkaya
🔥%100 WP Optimizasyon🔥
raskors adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mahasus açtım. Google aramalarında insanlar böyle aratıyor
. Foruma hit kazandırmak maksatıyla
Bknz :
https://www.google.com.tr/search?q=e...asıl+alınır
Google 1.sayfada
Malesef Google 2. sayfa
https://www.google.com.tr/search?q=e...w=1366&bih=604
29-09-2017, 14:38:29
#22
raskors
Ne arayan var ne giden.... Yine yalan oldu ENPARA
29-09-2017, 14:44:21
#23
Morningstar
Geçen Cuma aradım. Pazartesi randevulaştık. Benden ötürü erteleme istedim Biraz önce geldiler, 5 dakikada işlemi tamamladık. Enparalı olduk
29-09-2017, 15:05:25
#24
borayeris
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
raskors adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet, R10 üyeleri aktif olarak en para kullanıyor .
Avantajlarından biri sanırım EFT ve Havale masrafı almıyorlar değil mi?
Başka neyini kullanıyorsunuz?
Dolar ve avro'da makas farkı düşük. Ben bol bol dolar ve euro alıp satıyorum.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
29-09-2017, 15:25:51
#25
raskors
Telefon açayım bende aman be 2 senedir bir hesap açamadılar
29-09-2017, 15:34:14
#26
borayeris
raskors adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Telefon açayım bende aman be 2 senedir bir hesap açamadılar
İmkanı yok. Bir hafta içinde açılıyor.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
29-09-2017, 16:28:27
#27
ATKNU
Bence de istisnai / hesapta olmayan bir durum söz konusudur hocam. Başvuracaksınız, aramayacaklar ya da gelmeyecekler? İmkânsız
raskors adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Telefon açayım bende aman be 2 senedir bir hesap açamadılar
borayeris adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İmkanı yok. Bir hafta içinde açılıyor.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler