raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet, R10 üyeleri aktif olarak en para kullanıyor .

Avantajlarından biri sanırım EFT ve Havale masrafı almıyorlar değil mi?
Başka neyini kullanıyorsunuz?
Dolar ve avro'da makas farkı düşük. Ben bol bol dolar ve euro alıp satıyorum.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk