Bence de istisnai / hesapta olmayan bir durum söz konusudur hocam. Başvuracaksınız, aramayacaklar ya da gelmeyecekler? İmkânsız

raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefon açayım bende aman be 2 senedir bir hesap açamadılar
borayeris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İmkanı yok. Bir hafta içinde açılıyor.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk