Bence de istisnai / hesapta olmayan bir durum söz konusudur hocam. Başvuracaksınız, aramayacaklar ya da gelmeyecekler? İmkânsız
Telefon açayım bende aman be 2 senedir bir hesap açamadılar
İmkanı yok. Bir hafta içinde açılıyor.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk