Yemeksepeti Tarzı Şirket Kurmak ?
7
●739
- 19-09-2017, 21:53:07Dostlar aklımda bomba gibi bir fikir var yemeksepeti tarzı bir şirket kuracağım. Olmaz kuramazsın tarzı yorumlar yapmayın baştan anlaşalım. Yemek ile ilgili olmayacak sadece sistem aynı. Yemeksepetinin sistemini merak ediyorum. Yani bu adamlar nasıl bu kadar resteurantla anlaştı, küçücük bir ekipken kimler bu adamlara inandıda iş yaptılar, ilk başta bünyelerinde hangi görevde çalışanlar yer aldı. Bu tarz bir şirket için ne yapmak lazım. Fikirleri olan biraz bahsederse çok sevinirim.
- 19-09-2017, 21:59:07Üyeliği durduruldu"Elimde 40 milyon müşteri var, sana kazandırırım karşılığında ufak bir komisyon alırım" Esnafın kan ağladığı bu dönemde bu cümle hangi esnafı etkilemez ki
Dağılım ise,
Bulunduğun mahalleden semte, semtten ile, ilden bölgeye ufak ufak aynı şekilde birebir görüşmen gerekir. - 19-09-2017, 22:03:08Aynen öyle üstad bende bu tarz bir fikirden yola çıktım işte ama sorun şu ki o müşteri oranına ulaşabilmek için 40 değil 4 bin fırın ekmek yemek lazımjooker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şaka bir yana siz ne düşünüyorsunuz. Yani mesela ben bu tarz birşey kurdum adamlarla gidicem daha yeni açıldık ama yakın bir zamanda çok büyüyeceğiz. Üstelik üyelik için komisyon almıyoruz sadece sitemiz üzerinden iş yaparsanız %10 komisyon alacağız tarzında ?
- 19-09-2017, 22:05:29Üyeliği durduruldu"Yeni açıldık, büyüyeceğiz, bizim site üzerinden iş yapın" gibi cümlelerden kaçının esnafla konuşurken, "Sana müşteri getiririm karşılığında şu kadar komisyon alırım" cümlesi seni anlatmaya yetecektir. gerekli yazılım ağı vb konular daha sonra gelirAziranea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-09-2017, 22:06:52Ne tarz konuşmam lazım ?jooker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-09-2017, 22:11:37Üyeliği durdurulduYaşından ötürü Sevgili kardeşim,Aziranea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bahsettiğin proje senden çok esnafın işine yarayan bir projedir onu öncelikle bil, Bu yüzden esnafa sana müşteri getireceğim cümlesi onu cezbeder yani senin düşünmen gereken konu esnafa ne derimden çok müşteriye ne derim olmalı
2 taraflı oynaman gerekir, 1 müşteri 2 esnaf
mahallenden başladığını varsayarsak, 2 esnaf bağladıysan 20 de müşteri bağlaman gerekir bu şekilde ufak ufak yayılacaksın bunun için 40 ekmek yemene gerek yok yani milyonlarca reklam basmana gerek yok - 19-09-2017, 22:16:33%12 komisyon alıyolar. Ve cidden güzel müşteri gönderiyolar. Esnafa müşteri lazım. Bilinebilirlik lazım. Çoğu esnaf bakıyo müşteri geliyo otomatikmen anlaşma yoluna gidiyo.Aziranea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oturmuş bir sistem karşısında yapacağınız daha akılcı reklam çözümleri, kampanyalar , daha uygun komisyon oranı
kısaca herşeyden önce VİZYON lazım.
Bende açarım bi site mantığı ile değil marka değerini daha iyi nasıl satarım vizyonu ile başlamalısınız - 19-09-2017, 22:19:30Üyeliği durduruldumahalledeki mahmut abinin dükanına gidiyorsun abi sana müşteri getireceğim karşılığında her aldıkları şeyden %1 alacağım diyeceksin. bu iş böyle başlar
sonra mahallede oturan kendi cevrene internetten sipariş ver gitmene gerek yok dükkana diyeceksin işleyişi böyle çözdükten sonra zamanla yan mahalle, yan semt büyürsün en son dersin ki hmm araç lazım, personel lazım kampanya lazım, uzar gider
Hiç bir proje tak diye Türkiye'ye hitap edilerek girilmez örnek : facebook
Şaka bir yana siz ne düşünüyorsunuz. Yani mesela ben bu tarz birşey kurdum adamlarla gidicem daha yeni açıldık ama yakın bir zamanda çok büyüyeceğiz. Üstelik üyelik için komisyon almıyoruz sadece sitemiz üzerinden iş yaparsanız %10 komisyon alacağız tarzında ?
kısaca herşeyden önce VİZYON lazım.