Aziranea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen öyle üstad bende bu tarz bir fikirden yola çıktım işte ama sorun şu ki o müşteri oranına ulaşabilmek için 40 değil 4 bin fırın ekmek yemek lazım Şaka bir yana siz ne düşünüyorsunuz. Yani mesela ben bu tarz birşey kurdum adamlarla gidicem daha yeni açıldık ama yakın bir zamanda çok büyeyeceğiz. Üstelik üyelik için komisyon almıyoruz sadece sitemiz üzerinden iş yaparsanız %10 komisyon alacağız tarzında ?
"Yeni açıldık, büyüyeceğiz, bizim site üzerinden iş yapın" gibi cümlelerden kaçının esnafla konuşurken, "Sana müşteri getiririm karşılığında şu kadar komisyon alırım" cümlesi seni anlatmaya yetecektir. gerekli yazılım ağı vb konular daha sonra gelir