Aziranea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne tarz konuşmam lazım ?
%12 komisyon alıyolar. Ve cidden güzel müşteri gönderiyolar. Esnafa müşteri lazım. Bilinebilirlik lazım. Çoğu esnaf bakıyo müşteri geliyo otomatikmen anlaşma yoluna gidiyo.

Oturmuş bir sistem karşısında yapacağınız daha akılcı reklam çözümleri, kampanyalar , daha uygun komisyon oranı kısaca herşeyden önce VİZYON lazım.

Bende açarım bi site mantığı ile değil marka değerini daha iyi nasıl satarım vizyonu ile başlamalısınız