"Elimde 40 milyon müşteri var, sana kazandırırım karşılığında ufak bir komisyon alırım" Esnafın kan ağladığı bu dönemde bu cümle hangi esnafı etkilemez ki
Aynen öyle üstad bende bu tarz bir fikirden yola çıktım işte ama sorun şu ki o müşteri oranına ulaşabilmek için 40 değil 4 bin fırın ekmek yemek lazım

Şaka bir yana siz ne düşünüyorsunuz. Yani mesela ben bu tarz birşey kurdum adamlarla gidicem daha yeni açıldık ama yakın bir zamanda çok büyüyeceğiz. Üstelik üyelik için komisyon almıyoruz sadece sitemiz üzerinden iş yaparsanız %10 komisyon alacağız tarzında ?