• 04-09-2017, 18:00:54
    #46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Durduk yere neden böyle biri seni tehdit etti dostum? önceden bir problemli olduğun kişiler varmıydı?
  • 04-09-2017, 18:07:28
    #47
    Yani sadece korna basıldı diye o derece sizin peşinizden gelmesi çok abes bir durum. Biraz zihninizi yoklayın. Bu adamı ilk defamı görüyorsunuz? Yoksa o önünüze kırdığı ilk an bile tesadüf değil miydi? Eşinize de bu detayları sorun. Hani bir kişi esrarkeş, alkolik bile olsa sadece kornaya bastınız diye o derece takip etmez.

    - Tabi sadece bize anlattıklarınızdan ibaretse..
  • 04-09-2017, 18:14:22
    #48
    Üyeliği durduruldu
    çok geçmiş olsun. uzaklaşmak ile çok iyi yapmışssın dostum.

    yanında bayan olan bir erkeği tehdit etmek kovalamak bu hayattaki bir yaratığın yapacağı en büyük o...ç.... luğu.

    insanın hasmı da olsa, yanında bayan varsa saygı gösterir. Kanuni hakkını bilinçli ve dikkatli aramanı tavsiye ederim dostum.

    Malum adliyede senin kimlik ve adres bilgilerin karşı tarafa geçebilir, daha vahim durumlar ortaya çıkabilir. Sen bu tarz durumda karşı tarafa zarar, üstüne bir de sen suçlu çıkarsın.

    Çok ama çok dikkatli olmanı, kesinlikle bir avukat vasıtası kendi kimlik ve adres bilgilerini gizli tutularak işlemlerini yaptırmanı tavsiye ederim.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:14:22 -->-> Daha önceki mesaj 18:08:32 --

    hocam trafik, embesil ve beyni yemek içme üreme üzerine çalışan yüzlerce insan ile dolu. Sadece bir korna değil, göz göze gelmek bile yeterli bazen.

    Karşı tarafı tahrik etmek için, illa ana avrat küfür etmene gerek yok. Herhangi bir fiili eyleme imza atmana gerek yok.

    edesingtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani sadece korna basıldı diye o derece sizin peşinizden gelmesi çok abes bir durum. Biraz zihninizi yoklayın. Bu adamı ilk defamı görüyorsunuz? Yoksa o önünüze kırdığı ilk an bile tesadüf değil miydi? Eşinize de bu detayları sorun. Hani bir kişi esrarkeş, alkolik bile olsa sadece kornaya bastınız diye o derece takip etmez.

    - Tabi sadece bize anlattıklarınızdan ibaretse..
  • 04-09-2017, 20:03:01
    #49
    Geçmiş olsun hocam, şuan okuyunca sinirlerim gerildi.
    Ama unutmayın malesef insan hayatı çok ucuzladı.
  • 04-09-2017, 20:07:19
    #50
    Lewyeyi yada bi sopa çıkaraydın bak nasıl geri kaçıyor.
  • 04-09-2017, 20:40:26
    #51
    dün benzer bir olayı bende yaşadım.
    sinir küpü bir şekilde caddede karşıdan karşıya geçeceğim. hava karanlık. motorlu 2 tane serseri. adanadaki motorlu serserileri topraklarım bilir.
    motorun farı patlak solu kapatmış gidiyor. bayada bir mesafe vardı geçtim karşıya. ben geçtikten 5-6 saniye sonra o geçti o hızla. düşünün aradaki uzun mesafeyi.
    benim yanımdan geçerken laf attılar. bende orrs.. çcukları gelin *** buraya dedim. geçtim yolun karşısına 10 dk göbekten dönüp gelmelerini bekledim. gelselerdi sinirimi bi güzel onlardan çıkaracaktım. ondan sonra vay efendim motorlulara saygı. laaan yürü. %95'i serseri tayfası motorluların.
  • 04-09-2017, 21:03:44
    #52
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burda sizi suçlamıyorum fakat kornaya bastınız diye takip edecek ? Önünüze kıracak,Araca arkadan dokunacak.Takip edecek,İnecek , Öldürecem diye tehdit edecek vs. Pek gerçekçi gelmedi.
    Bize söylemediğiniz birşey olabilir mi ? 1 Korna çaldınız diye adamın yaptıkları pek mantıklı gelmedi bana. Araçlara zaten kornayı çalalım diye koymuşlar.Amacı bu.Hergün milyonlarca kişi birbirine korna çalıyor zaten.
    byfrodo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu fotoğraflarıyla birlikte ekşi sözlüğe taşıyın. Ayrıca bizimle paylaşın. Sonra sosyal medyadan bu iti hepimiz paylaşalım. O zaman şikayet etmenize gerek kalmadan zaten yakalıyorlar. Halkalı karakoluna gidin diyecek kadar umursamaz davranılması da saçma!
    MeMoLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun spor şart ne olur ne olmaz işe yarıyor... Evli falan değilim ama böyle konuları görünce insan dahada güçlü olmak istiyor(heleki yanında biri varsa), belki bi gün 5 kişi üstüme düşecekte bari 4 ü nü devirsem
    bigadic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kesinlikle korkmayın ama siz kesinlikle karakola gidin plakanızı almış olabilir memleket piskopat kaynıyor en azından suç duyrusunda bulunun ki bugun size yapılmış yarın forumdan bir arkadaşımızada yapılabilir yine eşi cocugu yanındayken ama siz suc duyrusunda bulunursanız o sahış bir daha böle birşey yapmaz nazicane düşüncem
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durduk yere neden böyle biri seni tehdit etti dostum? önceden bir problemli olduğun kişiler varmıydı?
    edesingtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani sadece korna basıldı diye o derece sizin peşinizden gelmesi çok abes bir durum. Biraz zihninizi yoklayın. Bu adamı ilk defamı görüyorsunuz? Yoksa o önünüze kırdığı ilk an bile tesadüf değil miydi? Eşinize de bu detayları sorun. Hani bir kişi esrarkeş, alkolik bile olsa sadece kornaya bastınız diye o derece takip etmez.

    - Tabi sadece bize anlattıklarınızdan ibaretse..
    Arkadaşlar öncelikle hepinize teşekkür ederim. Tüm yorumları okudum.
    Bu gün olayın yaşandığı mahmutbey gişelerin yan yoluna gittim ve mobese kamerası tespit ettim. Sokak isimlerini aldım. Yarın savcılığa gidip şikayette bulunacağım.
    Şahıs aracı üstüme sürünce kornaya uzun bastım. Zaten hızım 60-70 idi. Dalaşacak kadar yakın değildik yolda boştu. Kornaya asılmak harici hiç bir şey yapmadım.
    Çevremde kavgalı olduğum alacak verecek davalı olduğum şüphelendiğim en ufak biri veya anlatmadığım bir detay yok.
    İnip öldüresiye kavga edecektim ama eşim çok korktu ve insan o an gerçekten ne yapacağını bilemiyor. Zaten 155'i aradığımı görünce tırsıp kaçtı.
  • 04-09-2017, 23:19:37
    #53
    Binbir türlü cahil var sokakta şiddetten başka bir iletişim becerileri yok bunların. Seviyeni muhafaza edeceksin başka türlü zor.
  • 05-09-2017, 10:13:58
    #54
    Hiç bişey çıkmayacağına emin olabilirsiniz.