dün benzer bir olayı bende yaşadım.
sinir küpü bir şekilde caddede karşıdan karşıya geçeceğim. hava karanlık. motorlu 2 tane serseri. adanadaki motorlu serserileri topraklarım bilir.
motorun farı patlak solu kapatmış gidiyor. bayada bir mesafe vardı geçtim karşıya. ben geçtikten 5-6 saniye sonra o geçti o hızla. düşünün aradaki uzun mesafeyi.
benim yanımdan geçerken laf attılar. bende orrs.. çcukları gelin *** buraya dedim. geçtim yolun karşısına 10 dk göbekten dönüp gelmelerini bekledim. gelselerdi sinirimi bi güzel onlardan çıkaracaktım. ondan sonra vay efendim motorlulara saygı. laaan yürü. %95'i serseri tayfası motorluların.