Yani sadece korna basıldı diye o derece sizin peşinizden gelmesi çok abes bir durum. Biraz zihninizi yoklayın. Bu adamı ilk defamı görüyorsunuz? Yoksa o önünüze kırdığı ilk an bile tesadüf değil miydi? Eşinize de bu detayları sorun. Hani bir kişi esrarkeş, alkolik bile olsa sadece kornaya bastınız diye o derece takip etmez.
- Tabi sadece bize anlattıklarınızdan ibaretse..