Memur maaşları maalesef çok düşük ama memur olabilmek için milyonlarca insan çaba sarfediyor.
2017 Temmuz zamlı Hizmetli maaşı: 2.212 TL'dir.
Hizmetli Memur Maaşını Bilen Var mı?
17
●881
- 06-07-2017, 16:43:25
- 06-07-2017, 18:15:44Bizim kurumdaki hizmetli arkadaşlar 2,5'dan fazla alıyorlar hocam daha bugün sordum temmuz zammı dahil olmadan bu şekilde.bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elektronik mezunuyum ama ayrım yok elektrikte elektronikte bana geliyoremrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çünkü tercih yaparkende ikisini birleştirmişlerdi
- 06-07-2017, 18:18:49Acaba göreve ne zaman başlamışlar dereceleri nedir ki?birkan2096 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-07-2017, 18:21:39Tam detaylı sormadım hocam ama 2,5'dan az almazsınız ki ben Bursa'dayım Doğuda Polisler daha yüksek alıyor ama benim gibi teknisyenler aynıymış hizmetlileri bilemiyorum.xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-08-2017, 09:32:49(Samimiyet için paşam ifadesi kullanılmıştırxxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)
paşam benim her kafadan bir ses çıkmış.
Lise mezunu : 13 /3 den başlar adaylık kalkınca 12/1 olur.
Önlisans : 10/2 den başlar.
Lisans : 9/1 olması gerekli idi yanlış olmasın.
8/2 önlisans evli çocuksuz 2 yıllık memur hizmetli : 2590 civarı sen yuvarla 2600 deyiver.
aynı şartlarda 8/2 bekar : 2400 e yakın alır.
memurun aldığı maaşı hizmetliye vermezler. hizmetli ile memur arasındaki maaş farklı neredeyse 200-210 tl aralığında oynar durur.
Yukardaki bahsettiğim şahıs 1950 civarında maaş ile başladı.İntibak yaptı.bu son zam ile yukarda bahsedilen maaşı alıyor.
Yani öyle yazıldığı gibi değil paşam güzel kardeşim 30 yıllık düz memur ancak 3 bin ve üzerini görüyor. memur garibandır memuru sevin sahip çıkın.
Not : 15 inden sonra işe başladıysan bir daha ki ay ayın 15 inde çift maaşa yakın maaş çekersin inş. - 21-08-2017, 09:36:30Devletin kapısının içine girdiyseniz sorun yok. Maaşa takılmayın oraya girmek önemlixxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-08-2017, 14:07:03Teşekkür ederim Hocam zahmet edin yazdığın içinBeyazsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+R10
Daha bir ay sonra başlayacağım göreve. Ev tutacam büssürü masraf. O yüzden merak sardı. Bir arkadaşım Edirne İl Özel İdaresi'ne atandı. O da bir iki ay sonra başlayacak. Orada ek ücret varmış. Sorduğunda aynen şöyle demişler: "3000 3100 gibi ele geçiyor 400 de ticket var"
Ben doğuya gidiyorum eki bırak ekcik bile yok, göremedim öyle bir şey hiçbir yerde
- 21-08-2017, 15:02:55Ne demek Allah yeni işinde başarı ve mutluluk nasip etsin. " İl Özel İdareleri " İç İşleri Bakanlığı nezdinde Belediyeler ile kolkola çalışır. 1. Mülki Amir Vali 2. Sorumlu Amir Belediye Başkanıdır. Belediyelerde Sosyal Denge tazminatı vardır Maaşa ek olarak 300-400 lira alırlar.Fakat Belediyelerden tayin almak,kurum değiştirmek hayli zordur ve çakılı kadrodur.Çünkü önce tayin Belediye Başkanının önünden geçmelidir. EGM de daha rahat edersin inş. Allah işine de maaşına da bereket versin.xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çünkü tercih yaparkende ikisini birleştirmişlerdi