• 06-07-2017, 16:43:25
    #10
    Memur maaşları maalesef çok düşük ama memur olabilmek için milyonlarca insan çaba sarfediyor.
    2017 Temmuz zamlı Hizmetli maaşı: 2.212 TL'dir.
  • 06-07-2017, 18:15:44
    #11
    bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Memur maaşları maalesef çok düşük ama memur olabilmek için milyonlarca insan çaba sarfediyor.
    2017 Temmuz zamlı Hizmetli maaşı: 2.212 TL'dir.
    Bizim kurumdaki hizmetli arkadaşlar 2,5'dan fazla alıyorlar hocam daha bugün sordum temmuz zammı dahil olmadan bu şekilde.

    emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam, ne teknisyenisiniz ?
    Elektronik mezunuyum ama ayrım yok elektrikte elektronikte bana geliyor çünkü tercih yaparkende ikisini birleştirmişlerdi
  • 06-07-2017, 18:18:49
    #12
    birkan2096 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim kurumdaki hizmetli arkadaşlar 2,5'dan fazla alıyorlar hocam daha bugün sordum temmuz zammı dahil olmadan bu şekilde.



    Elektronik mezunuyum ama ayrım yok elektrikte elektronikte bana geliyor çünkü tercih yaparkende ikisini birleştirmişlerdi
    Acaba göreve ne zaman başlamışlar dereceleri nedir ki?
  • 06-07-2017, 18:21:39
    #13
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acaba göreve ne zaman başlamışlar dereceleri nedir ki?
    Tam detaylı sormadım hocam ama 2,5'dan az almazsınız ki ben Bursa'dayım Doğuda Polisler daha yüksek alıyor ama benim gibi teknisyenler aynıymış hizmetlileri bilemiyorum.
  • 21-08-2017, 01:41:48
    #14
    Atandım daha maaşı öğrenemedim tam olarak
  • 21-08-2017, 09:32:49
    #15
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acaba göreve ne zaman başlamışlar dereceleri nedir ki?
    (Samimiyet için paşam ifadesi kullanılmıştır )
    paşam benim her kafadan bir ses çıkmış.

    Lise mezunu : 13 /3 den başlar adaylık kalkınca 12/1 olur.

    Önlisans : 10/2 den başlar.

    Lisans : 9/1 olması gerekli idi yanlış olmasın.

    8/2 önlisans evli çocuksuz 2 yıllık memur hizmetli : 2590 civarı sen yuvarla 2600 deyiver.

    aynı şartlarda 8/2 bekar : 2400 e yakın alır.

    memurun aldığı maaşı hizmetliye vermezler. hizmetli ile memur arasındaki maaş farklı neredeyse 200-210 tl aralığında oynar durur.
    Yukardaki bahsettiğim şahıs 1950 civarında maaş ile başladı.İntibak yaptı.bu son zam ile yukarda bahsedilen maaşı alıyor.
    Yani öyle yazıldığı gibi değil paşam güzel kardeşim 30 yıllık düz memur ancak 3 bin ve üzerini görüyor. memur garibandır memuru sevin sahip çıkın.

    Not : 15 inden sonra işe başladıysan bir daha ki ay ayın 15 inde çift maaşa yakın maaş çekersin inş.
  • 21-08-2017, 09:36:30
    #16
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atandım daha maaşı öğrenemedim tam olarak
    Devletin kapısının içine girdiyseniz sorun yok. Maaşa takılmayın oraya girmek önemli
  • 21-08-2017, 14:07:03
    #17
    Beyazsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    (Samimiyet için paşam ifadesi kullanılmıştır )
    paşam benim her kafadan bir ses çıkmış.

    Lise mezunu : 13 /3 den başlar adaylık kalkınca 12/1 olur.

    Önlisans : 10/2 den başlar.

    Lisans : 9/1 olması gerekli idi yanlış olmasın.

    8/2 önlisans evli çocuksuz 2 yıllık memur hizmetli : 2590 civarı sen yuvarla 2600 deyiver.

    aynı şartlarda 8/2 bekar : 2400 e yakın alır.

    memurun aldığı maaşı hizmetliye vermezler. hizmetli ile memur arasındaki maaş farklı neredeyse 200-210 tl aralığında oynar durur.
    Yukardaki bahsettiğim şahıs 1950 civarında maaş ile başladı.İntibak yaptı.bu son zam ile yukarda bahsedilen maaşı alıyor.
    Yani öyle yazıldığı gibi değil paşam güzel kardeşim 30 yıllık düz memur ancak 3 bin ve üzerini görüyor. memur garibandır memuru sevin sahip çıkın.

    Not : 15 inden sonra işe başladıysan bir daha ki ay ayın 15 inde çift maaşa yakın maaş çekersin inş.
    Teşekkür ederim Hocam zahmet edin yazdığın için +R10
    Daha bir ay sonra başlayacağım göreve. Ev tutacam büssürü masraf. O yüzden merak sardı. Bir arkadaşım Edirne İl Özel İdaresi'ne atandı. O da bir iki ay sonra başlayacak. Orada ek ücret varmış. Sorduğunda aynen şöyle demişler: "3000 3100 gibi ele geçiyor 400 de ticket var"
    Ben doğuya gidiyorum eki bırak ekcik bile yok, göremedim öyle bir şey hiçbir yerde
  • 21-08-2017, 15:02:55
    #18
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim Hocam zahmet edin yazdığın için +R10
    Daha bir ay sonra başlayacağım göreve. Ev tutacam büssürü masraf. O yüzden merak sardı. Bir arkadaşım Edirne İl Özel İdaresi'ne atandı. O da bir iki ay sonra başlayacak. Orada ek ücret varmış. Sorduğunda aynen şöyle demişler: "3000 3100 gibi ele geçiyor 400 de ticket var"
    Ben doğuya gidiyorum eki bırak ekcik bile yok, göremedim öyle bir şey hiçbir yerde
    Ne demek Allah yeni işinde başarı ve mutluluk nasip etsin. " İl Özel İdareleri " İç İşleri Bakanlığı nezdinde Belediyeler ile kolkola çalışır. 1. Mülki Amir Vali 2. Sorumlu Amir Belediye Başkanıdır. Belediyelerde Sosyal Denge tazminatı vardır Maaşa ek olarak 300-400 lira alırlar.Fakat Belediyelerden tayin almak,kurum değiştirmek hayli zordur ve çakılı kadrodur.Çünkü önce tayin Belediye Başkanının önünden geçmelidir. EGM de daha rahat edersin inş. Allah işine de maaşına da bereket versin.