Bizim kurumdaki hizmetli arkadaşlar 2,5'dan fazla alıyorlar hocam daha bugün sordum temmuz zammı dahil olmadan bu şekilde.
Elektronik mezunuyum ama ayrım yok elektrikte elektronikte bana geliyor

çünkü tercih yaparkende ikisini birleştirmişlerdi
Acaba göreve ne zaman başlamışlar dereceleri nedir ki?