Merhabalar. 5 ay önce başvurduğum Emniyet Genel Müdürlüğü hizmetli memur (kadrolu) alımı bugün sonuçlandı. Mülakata girmeye hak kazandım. Mülakatı geçersem çalışmaya başlayacağım yer Diyarbakır, Kars, Tunceli, Bitlis veya Hakkari olacak.
Aranızda hizmetli memur olan var mı maaş hakkında bilgi verebilecek? +R10
Hizmetli Memur Maaşını Bilen Var mı?
17
●881
- 05-07-2017, 20:22:01En düşük memur maaşı şu anda 2500 üstü diye biliyorum. 7. ayda yeni zam geldi. Benim eşimde memur 3 üstü alıyor şu anda.
- 05-07-2017, 20:29:15Yok Hocam İzmir'de bi abi V.H.K.İ olarak memurluk yapıyor 2400 alıyor.delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2017, 21:00:22Maaşlar kurumdan kuruma değişiyor. Emniyetteki maaşlar diğer kurumlara göre biraz daha yüksek ( riskli kurum olduğundan dolayı ) Bende Emniyette çalışıyorum, Teknisyen olarak. Bekar çocuksuz 2.7'i buluyor. Bu ayki zamla beraber 2.9'u bulur
- 06-07-2017, 10:58:08Selam, ne teknisyenisiniz ?birkan2096 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-07-2017, 11:07:33yeni zamlar hariç 2.212 + yıpranma payı olması lazım. (emniyet) ayrıca doğu görevi ile 3000 falandır herhalde.
- 06-07-2017, 14:23:00yeni maaşın 2238,82₺ yeni zamlarla beraber bu maaş yeni girenler için he çocuk yardım felan filan yardımlar hariç ve emniyet oldugu için ve doğu oldugu için fark alırsın ama ne kadar artar ama onu anca ilk maaşta belli olur
- 06-07-2017, 16:21:59yeni zamla birlikte değişecek.xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle