• 05-07-2017, 20:13:47
    #1
    Merhabalar. 5 ay önce başvurduğum Emniyet Genel Müdürlüğü hizmetli memur (kadrolu) alımı bugün sonuçlandı. Mülakata girmeye hak kazandım. Mülakatı geçersem çalışmaya başlayacağım yer Diyarbakır, Kars, Tunceli, Bitlis veya Hakkari olacak.
    Aranızda hizmetli memur olan var mı maaş hakkında bilgi verebilecek? +R10
  • 05-07-2017, 20:22:01
    #2
    En düşük memur maaşı şu anda 2500 üstü diye biliyorum. 7. ayda yeni zam geldi. Benim eşimde memur 3 üstü alıyor şu anda.
  • 05-07-2017, 20:29:15
    #3
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En düşük memur maaşı şu anda 2500 üstü diye biliyorum. 7. ayda yeni zam geldi. Benim eşimde memur 3 üstü alıyor şu anda.
    Yok Hocam İzmir'de bi abi V.H.K.İ olarak memurluk yapıyor 2400 alıyor.
  • 05-07-2017, 21:00:22
    #4
    Maaşlar kurumdan kuruma değişiyor. Emniyetteki maaşlar diğer kurumlara göre biraz daha yüksek ( riskli kurum olduğundan dolayı ) Bende Emniyette çalışıyorum, Teknisyen olarak. Bekar çocuksuz 2.7'i buluyor. Bu ayki zamla beraber 2.9'u bulur
  • 05-07-2017, 21:08:55
    #5
    Ankarada bir bakanlıkda calısan arkadaş 2.300le baslamıstı ne kadar dogru ne kadar yanlış bilemem
  • 06-07-2017, 10:58:08
    #6
    birkan2096 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maaşlar kurumdan kuruma değişiyor. Emniyetteki maaşlar diğer kurumlara göre biraz daha yüksek ( riskli kurum olduğundan dolayı ) Bende Emniyette çalışıyorum, Teknisyen olarak. Bekar çocuksuz 2.7'i buluyor. Bu ayki zamla beraber 2.9'u bulur
    Selam, ne teknisyenisiniz ?
  • 06-07-2017, 11:07:33
    #7
    yeni zamlar hariç 2.212 + yıpranma payı olması lazım. (emniyet) ayrıca doğu görevi ile 3000 falandır herhalde.
  • 06-07-2017, 14:23:00
    #8
    yeni maaşın 2238,82₺ yeni zamlarla beraber bu maaş yeni girenler için he çocuk yardım felan filan yardımlar hariç ve emniyet oldugu için ve doğu oldugu için fark alırsın ama ne kadar artar ama onu anca ilk maaşta belli olur
  • 06-07-2017, 16:21:59
    #9
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok Hocam İzmir'de bi abi V.H.K.İ olarak memurluk yapıyor 2400 alıyor.
    yeni zamla birlikte değişecek.