Maaşlar kurumdan kuruma değişiyor. Emniyetteki maaşlar diğer kurumlara göre biraz daha yüksek ( riskli kurum olduğundan dolayı ) Bende Emniyette çalışıyorum, Teknisyen olarak. Bekar çocuksuz 2.7'i buluyor. Bu ayki zamla beraber 2.9'u bulur